O nas

O NAS

Od kilkunastu lat zajmujemy się organizacją imprez dla firm. Nasze doświadczenie pokazuje, że kluczem do sukcesu są przede wszystkim autorskie programy, wyszkolona kadra instruktorska oraz – pasja, która towarzyszy naszej pracy. Zaczęło się od team buildingu, z czasem rodziły się nowe pomysły, angażowaliśmy się w kolejne projekty. Tym, co wyróżnia naszą firmę, jest przede wszystkim entuzjazm, jaki towarzyszy naszej pracy, ale również indywidualne podejście do każdego Klienta i każdej imprezy. Bez względu na to, co i dla kogo robimy, wkładamy w to całe serce. Chcą nadążyć za potrzebami klienta, obok standardowych programów, tworzymy oferty specjalne – dostosowane do potrzeb i wymagań danej firmy.

Nie ma dla nas dwóch takich samych imprez. Pamiętamy jak ważne są szczegóły. To one często decydują o sukcesie, dlatego też stawiamy na „Kreatywne rozwiązania w Organizacji naszych Imprez”.

Zespół Integra Plus

about.jpg